Specifikace se mohou změnit bez udání důvodu. Obrázky produktů jsou pouze orientační. U vyšších modelů kol s dostupností skladem u dodavatele, může být požadováno složení zálohy na objednání kola. Po odeslání objednávky vás v tomto směru bude kontaktovat naše centrum zákaznické podpory. U kol, která máme běžně skladem, není složení zálohy nutné. Silniční kolo Sólista je to jméno z hlubin naší historie, ale okamžitě známé každému, kdo má vzpomínky na cyklistické závody sahající až do počátku 21. století. Byla to zbraň, kterou si vybrali nejlepší soutěžící o World Tour na CSC a Cervelo Test Team a Cervélo ji vrací zpět pro novou generaci. Nový Soloist je určen pro denní jezdce a závodníky, kteří potřebují pouze jedno vysoce výkonné kolo. Vyvažuje se nízkou hmotností, aerodynamickou výhodou a poskytuje kolo, které je skutečně „tak akorát“. Soloist je o chlup lehčí než S5, ale výrazně aerodynamičtější než R5 a vypůjčuje si standardní závitovou středovou konzolu, kterou najdete u R5-CX. Soloist sedí přímo mezi S5 a R5 na výkonnostní stupnici, přičemž má cenovku, která je méně World Tour, více Road Trip. Je asi o 250 g těžší než R5 a o 250 g lehčí než S5. Je o 190 g pomalejší než S5, ale o 126 g rychlejší než R5. Je to „správná“ odpověď pro jezdce, který se snaží najít chytrý, záměrný kompromis. Kolo je osazeno špičkovou elektronickou sadou SRAM Force eTap AXS a hydraulickými brzdami SRAM Force. Rychlá kolo Reserve 40/44 zlepšují jízdu po rychlých asfaltových úsecích. Ostatní komponenty jsou z dílny Cervelo. Geometrii ovládání pro Soloist převzali přímo z R5. R5 si oblíbili profesionálové i amatéři pro svou polohu, stabilitu a přesnost, když se vražedné stoupání změní v ještě vražednější sjezd. Soloist těží z desetiletí vývoje geometrie závodních kol a vychází z brány připraven vyrazit. Vedení kabelů je uvnitř rámu kvůli aerodynamice, ale neprochází představcem. Cervélo vyvinulo vlastní systém, který provléká lanka pod představec, ale skrz víko ložiska. Ať už se změní vaše pozice, nebo půjčíte kolo kamarádovi, který používá jinou délku představce, nebudete muset odvzdušňovat brzdy, abyste vyměnili představec. Soloist se hodí pro pneumatiky o průměru až 34 mm (měřeno) a kola dostatečně široká, aby je udržela. Středová konzola BBRighT-47, která se poprvé objevila na R5-CX, je ideální pro ty, kteří najedou velké kilometry, ale nemají profesionální klíč, který by kolo každý den kontroloval. Díky tomu je výměna BB hračkou a prodlužuje životnost rámu. Hlavní přednosti a parametry: Geometrii ovládání pro Soloist převzali přímo z R5 Špičková a velice odolná elektronická sada SRAM Force eTap AXS Rychlá kola Reserve 40/44 Kvalitní a lehké komponenty Cervelo.
Sezóna |
2023 |
Pokročilost jezdce |
Sportovní,Závodní |
Modelová řada |
Soloist |
Materiál rámu |
karbon |
Průměr kol |
700c |
Barva rámu |
černá |
Opotřebení |
nové |
Brzdy |
kotoučové brzdy |
Rychlosti/převody |
2x12 |
Konstrukce |
Bez odpružení |
Velikost kola |
54 |
Rám |
Cervélo Soloist |
Vidlice |
Cervélo All-Carbon, Tapered Soloist Fork |
Představec |
Cervélo ST36 Alloy |
Řídítka |
Cervélo AB07 Alloy, 31.8mm clamp |
Řazení |
SRAM Force AXS, 12 speed |
Přesmykač |
SRAM Force AXS, 12 speed |
Přehazovačka |
SRAM Force AXS, 12 speed |
Převodníky |
48/35T |
Přední plášť |
Corsa N.EXT TLR G2.0 700x28c OR Vittoria Rubino Pro TLR G 28c Black |
Zadní plášť |
Corsa N.EXT TLR G2.0 700x28c OR Vittoria Rubino Pro TLR G 28c Black |
Kliky |
SRAM Force AXS, DUB, with power meter |
Střed |
SRAM DUB, T47 Bbright |
Kazeta |
SRAM Force, 10-33, 12 Speed |
Řetěz |
SRAM Force, 12 speed |
Přední brzda |
SRAM Force |
Zadní brzda |
SRAM Force |
Sedlo |
Selle Italia NOVUS BOOST EVO SuperFlow Manganese |
Sedlovka |
Cervélo SP27 Carbon |
Přední kolo |
Reserve 40, 25.5mm IW, Zipp 76, 24H, Cervelo Aero Thru-Axles, 12x100, centerlock, tubeless compatible |
Zadní kolo |
Reserve 44, 25mm IW, Zipp 176, Cervelo Aero Thru-Axles, 12x142, XDR freehub, 24H, centerlock, tubeless compatible |